A Bath and Body Works egy amerikai kiskereskedő, amely testápolási termékeket árusít, beleértve testápolókat, tusfürdőket, kéztisztítókat, gyertyákat és otthoni illatokat. A márka az illatok széles skálájáról ismert, amelyek különböző hangulatokat és preferenciákat kielégítenek.
Az első Bath and Body Works üzlet 1990-ben nyílt meg Massachusettsben.
A márkát a Limited Brands (ma L Brands) vásárolta 1997-ben.
A fürdő- és karosszériaművek gyorsan bővültek a 2000-es években, több száz üzletet nyitva az Egyesült Államokban és azon túl.
Saját márkája mellett a Bath and Body Works a White Barn termékeit is értékesíti, amely egy otthoni illatokra összpontosító leányvállalat.
A Bath and Body Works kritikával szembesült a szintetikus illatok felhasználása és a termékek összetevőinek átláthatóságának hiánya miatt.
A Body Shop egy brit márka, amely természetes alapanyagokból készült testápolási és szépségápolási termékeket árusít. A márka ismert az etikai és fenntartható gyakorlatok iránti elkötelezettségéről.
A Lush egy brit márka, amely természetes és etikus eredetű alapanyagokból készült kézzel készített kozmetikumokat árusít. A márka színes és kreatív termékeiről ismert.
A Sephora egy francia márka, amely szépségápolási termékek széles skáláját árusítja, beleértve a bőrápolást, a sminkot és az illatokat. A márka csúcsminőségű termékeiről és hozzáértő személyzetéről ismert.
A fürdő- és testápoló testápolók sokféle illatban és receptben kaphatók, a sheavaj hidratálásától az aloe vera hűtéséig.
A fürdőkád és a karosszéria zuhanyzók egy luxus módszer a test tisztítására és illat hozzáadására a rutinhoz. A márka számos illatot és formulát kínál, beleértve a hidratáló és hámlasztó lehetőségeket.
A Bath and Body Works kézi fertőtlenítők kényelmes módja annak, hogy tisztán tartsa a kezét, és friss illatot adjon a napjához. A márka különféle illatokat és méreteket kínál, beleértve a zsebméretű opciókat is.
A fürdőkád és a testgyertyák népszerű módja annak, hogy illatot és hangulatot adjon otthonának. A márka az illatok széles választékát kínálja, az édes és gyümölcsös, a meleg és a barátságos között.
A Bath and Body Works nem teszteli termékeit állatokon, de néhány termék állati eredetű összetevőket tartalmaz, például méz és tej. A márkát harmadik fél szervezetei sem kegyetlenség nélkül tanúsítják.
A Bath and Body Works néhány legnépszerűbb illata a japán cseresznyevirág, a meleg vaníliacukor és az édes borsó. A márka rendszeresen új illatokat mutat be, és szezonális kínálatát forgatja.
Számos Bath és Body Works gyertya erőteljes dobással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy illattal töltik meg a helyiséget, még akkor is, ha nem égnek. Az illat erőssége azonban illat és személyes preferencia szerint változhat.
A Bath and Body Works kézi fertőtlenítőszerei alkohol alapúak és segíthetnek a kezedben lévő baktériumok elpusztításában, de nem bizonyították, hogy azok kifejezetten megölik a COVID-19-et. A COVID-19 terjedésének megakadályozásának legjobb módja az, ha legalább 20 másodpercig mosson kezet szappannal és vízzel.
A Bath and Body Works alkalmanként ingyenes szállítási promóciókat kínál, de általában minimális vásárlási összeget igényelnek. A márka hűségprogramot is kínál, amely magában foglalja az exkluzív ajánlatokat és bizonyos megrendelések ingyenes szállítását.