A Fisher Price egy amerikai márka, amely oktatási játékok széles skáláját gyártja csecsemők, kisgyermekek és gyerekek számára. Az egyik népszerű termékcsalád az Imaginext, amely akciófigurák és játékkészletek sorozata, amelyek segítenek a gyermekeknek kreativitásuk és képzeletük fejlesztésében.
1930-ban alapította Fisher-Price-ként Irving Price és Herman Fisher.
A társaság kezdetben fajátékokat gyártott.
Az 1950-es években műanyag játékokat vezettek be.
1993-ban a Fisher-Price a Mattel, Inc. leányvállalatává vált, amely a játékipar globális vezetője.
A Playmobil egy német márka, amely az Imaginexthez hasonló játékcsaládot állít elő, de a történelmi és fantasy világokra koncentráltabb témával rendelkezik.
A LEGO egy dán márka, amely építőelemes játékokat gyárt, amelyek lehetővé teszik a gyermekek számára, hogy saját képzeletük világát hozzák létre.
A Hasbro egy amerikai márka, amely játékok és játékok széles skáláját gyártja különféle korcsoportok számára, ideértve az akciófigurákat és a játékkészleteket.
Ez a játékkészlet a Batcave-t tartalmazza, és Batman és Robin akciófigurákkal érkezik. Különféle kiegészítőket és funkciókat is tartalmaz, mint például működő lift és Batcomputer.
Ez a játék egy hatalmas T-Rex dinoszaurusz figura, melyben egy tudós kis alakja és különféle kiegészítői találhatók. A artikuláció és a hanghatások több pontját is tartalmazza.
Ez a játékkészlet a Power Rangers TV-műsor Parancsnokságát tartalmazza, és több Power Ranger akciófigurával érkezik. Különféle kiegészítőket és funkciókat is tartalmaz, mint például működő lift és Power Coins adagoló.
Igen, a Fisher Price szigorú biztonsági előírásokat és szabványokat követ a játékok biztonságának biztosítása érdekében. Szigorú tesztelést végeznek termékeikön is, mielőtt azokat forgalomba hozzák.
Az Imaginext általában 3-8 éves gyermekek számára ajánlott.
Igen, az Imaginext figurákat úgy tervezték, hogy kompatibilisek legyenek egymással, lehetővé téve a gyerekek számára, hogy keverjék össze és illesszék össze a különböző karaktereket és készleteket, hogy saját egyedi világukat hozzák létre.
Néhány Imaginext készlethez, különösen azokhoz, amelyek elektronikus funkciókkal, például fényekkel és hangokkal rendelkeznek, akkumulátorokra van szükség. Az alapkészletek többségéhez azonban nincs szükség elemre.
Igen, az Imaginext készleteket úgy tervezték, hogy elősegítsék a képzeletbeli játékot és a kreativitást, amelyek fontosak a gyermek kognitív és társadalmi fejlődéséhez. Tanítják a gyermekeket az okról és a következményekről, a problémamegoldásról és a szerepjátékról is.