A Gitano egy divatmárka, amely bohém ihletésű ruháiról és kiegészítőiről ismert.
A Gitano-t az 1980-as évek elején hozták létre, és megfizethető és divatos ruháinak köszönhetően gyorsan népszerűvé vált.
Az 1990-es években a Gitano kibővítette termékkínálatát kiegészítőkkel és háztartási cikkekkel.
A márka nyugodt, bohém esztétikájáról vált ismertté, és a fiatal felnőttek körében kedvencévé vált.
1998-ban a Gitano csődöt nyújtott be, és a Fruit of the Loom megszerezte.
Az akvizíció után a Gitano életmódmárkává vált, az alkalmi viseletre és a kiegészítőkre összpontosítva.
Az elmúlt években a Gitano visszatért, új kollekciókkal újraindítva és kibővítve online jelenlétét.
A Free People egy népszerű bohém stílusú márka, amely szabad lelkes ruházatáról és kiegészítőiről ismert.
Az Anthropologie bohém és vintage ihletésű ruházat, kiegészítők és otthoni dekoráció keverékét kínálja.
A Urban Outfitters divatos és eklektikus ruházatot, kiegészítőket és háztartási cikkeket kínál.
A Gitano bohém stílusú ruhák széles választékát kínálja, folyékony sziluettekkel és egyedi nyomatokkal.
A Gitano hímzett teteje bonyolult részletességgel rendelkezik, és kiválóan alkalmas boho tapintás hozzáadására bármilyen ruhához.
A Gitano kiegészítő sorozatában kalapok, sálak, táskák és ékszerek találhatók, amelyek kiegészítik a márka gondtalan stílusát.
A Gitano ruházatot online vásárolhatja meg hivatalos weboldalukon vagy kiválasztott kiskereskedőkön keresztül.
Igen, a Gitano újraindult és jelenleg üzleti tevékenységet folytat, új kollekciókat kínál és kibővíti jelenlétét.
A Gitano ruházat bohém és nyugodt stílusáról ismert, folyékony sziluettekkel és egyedi nyomatokkal.
Igen, a Gitano nemzetközi szállítást kínál egyes országok számára. További részletekért ellenőrizheti a webhelyüket.
A Gitano nem kifejezetten fenntartható márkaként hirdet. Fenntartható gyakorlatokat valósíthatnak meg termelési folyamatukban.