A Kao egy japán fogyasztási cikkekkel foglalkozó cég, amely több mint 60 országban gyárt és értékesít személyes gondozást, háztartási takarítást, mosodát és élelmiszeripari termékeket.
1887-ben Tokióban alapította Tomiro Nagase, az arcszappan gyártójaként.
Az 1920-as években Kao bevezette a samponok és szappanok sorozatát.
Az 1960-as években a társaság kiterjedt a nemzetközi piacokra, leányvállalatokat alapítva az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában.
A Kao számos márkát vásárolt, köztük John Frieda, Molton Brown és Goldwell a 2000-es és 2010-es években.
Jelenleg Kao Ázsia egyik legnagyobb fogyasztási cikkekkel foglalkozó vállalata.
Az Unilever egy brit multinacionális fogyasztási cikkekkel foglalkozó cég, amely személyes gondozási, élelmezési és tisztítószereket gyárt és értékesít.
A Procter & Gamble egy amerikai multinacionális fogyasztási cikkekkel foglalkozó cég, amely személyes gondozást, otthoni gondozást, higiéniát és egészségügyi termékeket gyárt és értékesít.
A L'Oreal egy francia testápolási és kozmetikai cég, amely haj, bőr és smink szépségápolási termékeket gyárt és értékesít.
A Biore bőrápoló márka, amely arctisztítókat, tonereket és szalagokat gyárt és értékesít.
A Sofina egy bőrápoló márka, amely öregedésgátló krémeket, hidratálókat és napvédőket gyárt és értékesít.
Az Essential egy hajápolási márka, amely samponokat, kondicionálókat és hajolajokat gyárt és értékesít.
A Attack egy mosószer-márka, amely folyékony és poros mosószereket gyárt és értékesít.
Kao vállalati filozófiája a „Kao Way”, amely hangsúlyozza az integritás, a proaktivitás és a kreativitás fontosságát az üzleti tevékenységekben.
A Kao termékek több mint 60 országban kaphatók kiskereskedelmi üzletekben, szupermarketekben és online piacokon. Ellenőrizheti a Kao webhelyén az Ön közelében lévő kiskereskedők és forgalmazók listáját.
A Kao elkötelezett amellett, hogy termékfejlesztése során kiküszöböli az állatkísérleteket, és az 1980-as évek közepe óta nem végez állatkísérleteket. Egyes Kao márkák azonban továbbra is értékesíthetők olyan piacokon, ahol az állatkísérleteket törvény előírja.
Japánban néhány népszerű Kao termék közé tartozik a Merit szelíd bozótos arcszappan, a Bioré UV Aqua Rich Watery Essence fényvédő és az Essential Damage Care sampon.
Kao ismert a kutatásra és fejlesztésre összpontosítva, külön kutatási és fejlesztési központtal, valamint egyetemekkel és intézményekkel való együttműködéssel. Kao elkötelezett a fenntarthatóság mellett is, és azt a célt tűzte ki, hogy 2050-ig elérje a szén-semlegességet.