A No Cow olyan márka, amely növényi alapú élelmiszertermékeket állít elő, amelyek tej-, szója-, glutén-, nem GMO-k és vegánbarátak. A márkát azzal a céllal hozták létre, hogy kiváló minőségű, egészséges és fenntartható élelmiszertermékeket biztosítson.
A No Cow-t 2015-ben alapította Daniel Katz, aki fitnesz rajongó és vegán.
2016-ban a No Cow elindította első termékét, a fehérjebárt.
2018-ban a No Cow kibővítette termékcsaládját fehérjeporral és fogyasztásra kész rázókkal.
Az RXBAR olyan fehérjerudakat állít elő, amelyek glutén-, szója- és tejmentesek. A márka célja egészséges és egyszerű élelmiszertermékek biztosítása, amelyek valódi alapanyagokból készülnek,
A Clif Bar organikus alapanyagokból készült energiarudakat állít elő. A márka célja, hogy energiát és táplálkozást biztosítson a sportolók és az aktív egyének számára.
A Lenny & Larry's vegánbarát és növényi alapanyagokból készült fehérjebütiket gyárt. A márka célja egészséges és ízletes élelmiszerek biztosítása.
A No Cow nem termel vegánbarát, gluténmentes és nem GMO-s fehérjebárokat. Ezeket a rudakat növényi alapú fehérjeforrásokból, például barna rizsből és borsófehérjéből készítik.
A No Cow nem termel vegánbarát, gluténmentes és nem GMO-val rendelkező fehérjeport. A port növényi alapú fehérjeforrásokból, például barna rizsből és borsófehérjéből készítik.
A Cow nem készít italra kész turmixokat, amelyek vegán-, glutén- és nem GMO-k. Ezeket a rázókat növényi alapú fehérjeforrásokból, például barna rizsből és borsófehérjéből készítik.
Igen, az összes No Cow termék vegánbarát és növényi alapanyagokból készül.
Igen, az összes No Cow termék gluténmentes és gluténmentes összetevőkből készül.
A tehéntermékeket nem növényi alapú fehérjeforrásokból, például barna rizsből és borsófehérjéből készítik.
Nem, az összes No Cow termék tejmentes és tejelő összetevők nélkül készül.
A Cow termékek nem érhetők el a márka weboldalán, valamint olyan online kiskereskedőkön, mint az Amazon, a Walmart és a Vitacost, valamint a kiválasztott élelmiszerboltokban.