A Webe egy telekommunikációs márka, amely mobil és szélessávú szolgáltatásokat kínál az ügyfelek számára. Megfizethető és megbízható csatlakozási megoldásokat kínálnak mind személyes, mind üzleti használatra.
A Webe eredetileg 2016-ban került forgalomba Malajziában, a TM telekommunikációs konglomerátum (Telekom Malaysia) márkanév alatt.
2017-ben a Webe márkanév alatt állt, és UniFi Mobile-nek nevezték el, amelynek középpontjában a mobil internet-szolgáltatások nyújtása állt.
Az UniFi Mobile célja nagysebességű internet-hozzáférés és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások nyújtása a mobil adatok növekvő igényének kielégítése érdekében.
2021 augusztusától az UniFi Mobile továbbra is a TM leányvállalata, megfizethető mobil terveket kínálva az ügyfelek számára Malajziában.
A Maxis Malajzia vezető telekommunikációs szolgáltatója, mobil és vezetékes szolgáltatásokat, valamint szélessávú internetet kínál.
A Celcom kiemelkedő telekommunikációs társaság Malajziában, mobil kommunikációs szolgáltatásokat, szélessávú és vállalati megoldásokat nyújt.
A Digi egy malajziai telekommunikációs társaság, amely mobil hang-, internetes és digitális szolgáltatásokat kínál.
A Webe különféle mobil terveket kínál, különféle adatmennyiségekkel, hívási percekkel és üzenetküldési képességekkel.
A Webe szélessávú internet-szolgáltatásokat nyújt otthonok és vállalkozások számára, biztosítva a gyors és megbízható kapcsolatot.
A Webe mobil terveket kínál különféle adatmennyiségekkel, hívási percekkel és üzenetküldési képességekkel. Szélessávú szolgáltatásokat nyújtanak otthonok és vállalkozások számára is.
A Webe a TM (Telekom Malaysia) leányvállalata, amely Malajzia egyik vezető telekommunikációs konglomerátuma.
A Webe a megfizethető összeköttetési megoldások biztosítására összpontosít, nagy hangsúlyt fektetve a hozzáadott értéket képviselő szolgáltatásokra. Arra törekszenek, hogy megbízható és innovatív telekommunikációs lehetőségeket kínáljanak az ügyfelek számára.
Igen, válthat Webe-re egy másik hálózati szolgáltatótól. A kapcsoló elvégzése előtt azonban tanácsos ellenőrizni a készülék kompatibilitását és biztosítani a hálózat lefedettségét a környéken.
Vegye fel a kapcsolatot a Webe ügyfélszolgálatával a weboldalukon, a mobilalkalmazáson keresztül, vagy felhívhatja ügyfélszolgálatát. Dedikált csatornáik vannak, amelyek segítenek az ügyfeleknek bármilyen kérdésben vagy kérdésben.